Բույսեր և կենդանիներ

Ես ունեմ  բույսեր  և  կենդանիներ:   Ես նախ կպատմեմ իմ  բույսերից:

Ես ունեմ արմավենի,  ունեմ հարստության ծառ, ունեմ երկու հատ կակտուս,կալլա  և այլն:  Ես և մայրիկս նրանց ամեն օր ջրում ենք: Ամռանը նրանք ապրոմ են մեր  բակում,  իսկ հենց  ցրտում է,   նրանց բերում ենք  տուն:

Ես ունեմ  երկու գեղեցիկ ոսկե ձկնիկ: Մեկը ցիկլոպ  Պեդին է, մյուսը կարմրագլուխ Կարմիր գլխարկն է:

Ես նրանց  կերակրում եմ  ամեն օր և երեք օրը մեկ փոխում եմ ջուրը:

Ջուրը պետք է ծորակից չլինի, այլ պետք  է երեք օր պահած ջուր լինի:

 

Իսկ հիմա ամենակարևորը, իմ շնիկ Չառլին, Նա միջին չափի պուդել է: Ես նրան շատ եմ սիրում: Չառլին իմ հավատարիմ ընկերն է, ճիշտ է,  լինում է այմպես, որ մենք կռվում ենք, բայց մենք շուտ  բարիշում ենք: Մենք ամեն օր նրա ջուրը փոխում ենք և ամեն  օրը մի քանի անգամ  կերակրում ենք,  մի քանի անգամ ենք կերակրում , որովհետև իմ շնիկ Չառլին  շատ բկլիկ է և ամեն անգամ գնում է իմ եղբայր Ալեքսի շնիկի  կերն է ուտում : Չառլիյի հետ իմ օրը շատ լավ է անցնում

 

 

 

Добавить комментарий

